Los Arcos

6 september 2017 - Mañeru, Spanje

hoi hoi,

Afgelopen nacht in het Jesushostel erg slecht geslapen. Heel de nacht gesnurk, geloop en vanalles. Ik besloot om vandaag dan ook niet zo ver te lopen, vroeg ergens in te boeken en wat slaap in te halen. Dat is gelukt, samen met een Poolse die ik ook al vaker zag, zijn we gestopt in Torres del Rio om 12 uur. Toch nog 21 km gelopen en ik loop nog altijd zo'n 7,5 km voor op mijn schema. Lekker gedouched en wat gegeten en nu net nog 2 uurtjes geslapen. Vanavond gaan we samen eten in het enige restaurant van dit dorp met 28 inwoners. Even bijkomen en morgen er weer tegenaan. Het einde van de rijkste provincie van Spanje nadert, Navarra. Is ook wel te zien, de huizen zijn hier super mooi en netjes, Ook de Pyreneeen laat ik steeds verder achter me. Niet dat het vlak wordt, maar wel iets minder ruig. La Rioja is de volgende provincie en inmiddels heb ik bijna 150 km gelopen. Lijkt niks, maar hier in de bergen is dat heel veel.         Groetjes Petra

1. Eis Maljaars:
    6 september 2017
    Ga zo door dan kom je er wel nog 630 km te gaan.
  2. Anita:
    6 september 2017
    Grote klasse, Petra. We volgen je! Veel succes verder.
  3. Elly le Grand:
    6 september 2017
    Fantastisch! Er wordt hier ook gesnurkt hoor. Propjes in je oren misschien? Succes. En 150 km zie ik mezelf nog niet doen. Dus chapeau!
  4. Saskia Reijnders:
    Goed bezig!
    Enne.... oordoppen passen misschien nog wel binnen je 10 kilo?
    Succes en morgen weer uitgerust er tegenaan!
  5. Anjo Groenheiden:
    6 september 2017
    Leuk dat je zoveel verschillende mensen tegen komt, Petra! Veel succes met de reis.
  6. Jolanda Pijcke:
    7 september 2017
    Geweldig van je Petra we gaan je volgen.
    Succes lekker slapen en morgen er weer tegenaan.
  7. Kristel:
    7 september 2017
    Super goed Petra!! Je kan het!!