Zubiri

2 september 2017 - Larrasoana, Spanje

hoi hoi

Dag 2 zit er ook al op, ik zou naar zubiri lopen, zoals in mijn routeboekje, maar ik was daar, ondanks een paar vervelende klimmetjes, regen en wind, al om kwart over twaalf. Mijn Amerikaanse vriendin had hier een slaapplaats geboekt. Ik vond het echter te vroeg om al te stoppen, dus doorgelopen naar Larrasoana. Hier slaap ik in een gemeente hostel. Das niet veel soeps, maar ik kan slapen, douchen en ontbijten en dat is genoeg. De Amerikaanse zal ik waarschijnlijk pas weer in Santiago zien. Zij loopt veel langzamer. Toch zijn er hier weer veel mensen van het eerste hostel, Mike, ook een Amerikaan. Emilio, de Italiaan ligt nu boven me!! En maria, de Australische. Je leert hier zo veel mensen kennen. Gesprekken onderweg, waarom ze lopen enz.

Morgen verder, weer een paar vervelende klimmetjes en dan aankomen in Pamplona. Hopelijk lopen erg geen stieren door de straten.

groetjes Petra

1. Elly le Grand:
    2 september 2017
    Goed van je om door te lopen! Ondanks de regen. Zijn je schoenen niet heel nat? Je bent een kei!
    Groetjes van Elly en Pa Wondergem.
  2. Eis Maljaars:
    2 september 2017
    Zie je wel dat je conditie hebt maar past maar op met al die mannen boven en naast je ha.ha!!!
    Hopelijk morgen mooi weer en ga zo door succes.
  3. Jacco:
    2 september 2017
    Je Zit al lekker in je ritme
    Of heb je stijve beentjes
    Morgen je derde loop
    Je conditie za we' na boven vliegen a je ZWO deu gaat
  4. Saskia Reijnders:
    3 september 2017
    Nou... je bent van start! Klinkt nu al een bijzondere ervaring!
    Succes en zet hem op!
    Enne..... blijven schrijven tussendoor he!