Puente la Reina

4 september 2017 - Mañeru, Spanje

hoi hoi,

Na alle spierpijn zag ik erg op tegen deze dag. De beklimming van de Alto de Perdon. 770 m hoog en het pad er naar toe is heel steil. Echter liep ik weer al om 6 uur en om half 9 was ik boven en dat is echt fantastisch. Iedereen kent het wel, het beroemde monument, alle windmolens uit de film 'the Way'. Ik heb een foto toegevoegd. Omdat ik te vroeg in Puente la Reina was, doorgelopen naar Maneru, maar onderweg toch wel even spijt gehad. 5km naar boven en bloedheet. Maar ik ben nu weer in een albergue, gisteren 8 euro, nu veel netter en maar 6 euro. Beneden is een restaurantje, waar ik vanavond iets ga eten met andere Peregrinos.

Morgen weer een dag, groetjes Petra

1. Jacco:
    Goed gedaan Petra
    Het is je weer gelukt ga zo verder
    Mooie omgeving op de foto gezien succes!
  2. Elly le Grand:
    4 september 2017
    Geweldig ondanks de spierpijn ! We hebben veel respect voor je. Hopelijk is het eten er een beetje goed. Je loopt toch met te hard van stapel hè ?

Groetjes Pa Wondergem en Elly
  3. Bianca:
    4 september 2017
    Hoi Petra, leuk dat je elke dag iets schrijft. Wat een belevenis,leuke mensen ontmoeten en genieten (met spierpijn) van de mooie omgeving. Ze schoppen je wel vroeg uit bed hoor, maar dan heb je ook iets aan je dag!!!! Geniet ervan en oppassen eh!
    Groetjes Jack en Bianca
  4. Rob en Miranda:
    Hoi Petra,
    Niet te snel gaan hoor! Want overal pijn krijgen is niet echt lekker.
    Wel fijn dat je ,draai in de loop begin te vinden. We volgen alles,wel oppas in de donker hoor!
    Gr Miran en Rob
  5. Emmie:
    Hé Petra!
    Wat heerlijk om 's morgens de dag te beginnen met jouw avonturen. Zo ben ik zelf ook een beetje op reis. Zo gaaf! Overal heel veel van genieten hoor! Zelfs van die zere kuiten :-) ! Die loop je eruit hoor op een gegevens moment! Groetjes, Emmie
  6. Anjo Groenheiden:
    5 september 2017
    Eet smakelijk, je hebt het verdiend! Veel succes morgen :) !
  7. Peter:
    6 september 2017
    Hallo Petra, leuk om je reisblog te volgen. Ik wens je veel succes de komende weken!