Op weg naar Santiago!

16 augustus 2017 - Breskens, Nederland

Hoi Allemaal,

Nog 2 weken, dan vertrek ik naar Frankrijk, naar Saint-Jean-Pied-de -Port. Een klein stadje aan de voet van de Pyreneeen. Vanaf vliegveld Charleroi vlieg ik naar Biarritz, dan met de trein naar Saint Jean. Op 1 september begint dan mijn voettocht naar Santiago de Compostella. 780km verderop. Als alles goed gaat kom ik op 5 oktober aan en staat Jacco me daar op te wachten.

Deze reis wil ik al heel lang eens maken. Geen gezorg, gewerk, gestress, alleen met mezelf. Hopelijk kom ik er uitgerust en sterker van terug.

Onderweg zal ik proberen om hier mijn belevenissen op te schrijven, zodat jullie weten waar ik ongeveer ben.

Tot ziens, Petra

1. Kitty van de Velde:
    27 augustus 2017
    Heel veel succes!!! Geniet van alle indrukken!!!!! We zullen aan je denken!!!!! Ik wil graag je verslagen lezen.
    Tot over 8 weken!!!!!
  2. Jacqueline Blaakman:
    27 augustus 2017
    Heel veel succes Petra en ook sterkte denk ik, want je zal vast nog wel eens een "hobbeltje" tegenkomen onderweg. Ik heb me gelijk aangemeld voor jou reisverhaal. Zooo benieuwd naar jou belevenissen onderweg! En ook een klein beetje gezond jaloers op je. Genietse!
    Ultreia y suseia, een oude pelgrimsgroet ( vooruit en verder, doorgaan)
  3. Liesbeth Damen:
    Leuk!
    Spannend zeg! Heel veel plezier en geniet van het avontuur!
  4. Luck Heijboer:
    28 augustus 2017
    Hartstikke leuk joh, maak er wat moois van en geniet. Ook sterkte voor jacco, want die moet je al die tijd missen. We gaan je volgen. succes
  5. Luck Heijboer:
    28 augustus 2017
    Eindelijk kun je de uitdaging beginnen. Dat het een onvergetelijke mooie reis mag worden. Geniet ervan, en heel veel plezier. We gaan je volgen. Ook voor Jacco, want die moet je al die tijd toch missen.
  6. Ans van Rooijen:
    28 augustus 2017
    Een reis waar je al lang van droomde... Ik vind het moedig van je dat je alleen deze uitdaging aangaat.
    Het ga je goed!
  7. Saskia Reijnders:
    29 augustus 2017
    Super stoer van je Petra! Ik volg graag je verhalen!
    Heel erg veel succes en plezier!
  8. Anjo Groenheiden:
    29 augustus 2017
    Een super avontuur, Petra! Zet 'm op ...