Najera

8 september 2017 - Torres del Río, Spanje

Hoi,          Vandaag een dag waar ik heel erg tegenop zag. 31km lopen, in de brandende zon en veelal langs de openbare wegen. Toch viel het uiteindelijk wel mee. Een groot deel van de route heb ik samen met Walter gelopen, een Duitser van 72 jaar, die kostelijk kan vertellen, Daardoor loop je ongemerkt vele kilometers. Mijn voeten doen wel pijn van de hitte en het lange lopen en ik ben blij dat ik uiteindelijk wel een slaapplek gevonden heb. Hier zijn ook weer veel Amerikanen, maar ook een paar zweden en Italianen. Overal op de wereld kom je Nederlanders tegen, maar niet op de Camino. Tot nu toe nog maar 2, waarvan er een werkte bij een Hostel. Morgen gelukkig weer een kortere dag, 23 km. Maar wel weer de heuvel op. Vandaag zag ik een bordje, waarop stond dat ik onder de 600 km zit. Al 185 km gelopen.   Groetjes Petra

1. Eis Maljaars:
    8 september 2017
    Dan is het goed smeren tegen de zonnebrand.
    Dat hebben we hier niet nodig een hele middag regen succes maar weer.
  2. Kitty van de Velde:
    8 september 2017
    Wat leuk om je verhalen te lezen! Je gaat super!!!! Respect!!!
  3. Rob en Miranda:
    9 september 2017
    Ja ik zag in je boekje dat het een lange saaie tocht zou zijn,maar je deed hem toch !
    Vandaag wat korter , iedergeval geen regen, hier heel nat en frisss!
  4. Anjo Groenheiden:
    9 september 2017
    Super gedaan tot nu toe, Petra. Leuke verhalen schrijf je. Ga zo door!
  5. Saskia Reijnders:
    Goed bezig!!!!!
    Voor het weet lig je met een cocktail op een ligbed in de zon te luieren....
    Zet hem op!
  6. Leny:
    Hoi Petra,
    Zaterdagmiddag, de kleine kids zijn er even niet dus even tijd voor mezelf, ... ik zal eens eerst kijken wat er op je weblog staat. Je hebt al lekker geschreven. Leuk om te lezen. Het ga je goed hè. Je bent al even bezig. Is het een mooie route om te lopen? Ga zo Door!!!! Woensdag weer een spannende dag. Duim maar even onderweg. Lili moet herexamen doen. Groetjes vanuit Schoondijke Ronny en Leny
  7. Johan van Leeuwe:
    10 september 2017
    Hoi Petra, net van Jacco je blog adres gekregen.
    Het gaat goed hoor ik, nog veel succes gewenst en ik zal je volgen op je blog😉
    Gr Johan
  8. Mia Luteijn:
    10 september 2017
    Hoi Petra, wat leuk om je belevenissen te lezen. Echt knap dat je al zoveel kilometers hebt gelopen, super goed! Heel veel succes verder